Kantoi : Video Versi Pertama - Dapat Tangkap Dah Kecacatan dan Dalang Penyebarnya

Assalamualaikum buat semua... tadi saya membuat sedikit kajian berkenaan video pertama yang terdapat di dalam blogger pro UMNO/BN .. sat lagi saya beritahu blog siapa. First saya nak ulas dulu berkenaan kecacatan dan perkara yang pelik terdapat dalam video tersebut. Sila lihat ulasan saya dibawah setiap gambar "Kecacatan 1" dan "Kecacatan 2"


Kecacatan 1

Kecacatan 2


Di bahagian gambar pertama yang saya potong dari video seks dari blogger pro UMNO/BN ini, akan menimbulkan 1 perasaan dan perkara pelik yang berlaku iaitu sila perhatikan di bahagian bulatan  tersebut .. apa yang peliknya disini ialah, kamera yang merakam tersebut telah merakamkan video pada minit 22:24:15 dimana fokusnya telah menampakkan meja sedikit dihadapan rakaman tersebut. Manakala sila anda perhatikan gambar kedua pula selang kurang 3 minit iaitu 22:26:10 meja tersebut telah tidak kelihatan sedangkan fokusnya masih dalam keadaan kekal dengan pandangan yg sama tiada menunjukkan fokus kamera video tersebut telah didekatkan. Manakala yang mendatangkan pelik, bagaimanakah video tersebut boleh memaparkan minit rakaman sedangkan video yang tersebar didalam YouTube tidak mempunyai minit rakaman, yang ada cuma tulisan Thailand.. lihat dibawah

Kecacatan 3


Rumusan yang dapat saya kongsikan bersama adalah, 

  1. video tersebut telah dirancang rakamannya dan dilakonkan individu yang mirip Dato Seri Anwar Ibrahim
  2. Video tersebut telah diedarkan kepada blogger pro UMNO/BN yang bertujuan menyebarkan fitnah tersebut sedangkang mereka terlepas pandang terhadap minit rakaman yang di sebarkan.
  3. Meja yang tiba-tiba tidak kelihatan dalam selang kurang 3 minit selepas suntingan menunjukkan ia telah dialih dengan sengaja bagi mendapatkan fokus tiada gangguan dan lebih jelas terhadap aktiviti didalam bilik tersebut.
  4. Blogger yang memaparkan video mempunyai minit adalah Parpukari maka pihak polis perlu memberkas beliau untuk memulakan siasatan terhadap penyebaran tanpa kebenaran tersebut.

p/s: Update semula, ada tangan ghaib duk delete.. passwd pun aku terpaksa tukar

Related Post

Previous
Next Post »

Sila Komen Berkenaan Tajuk Ini, Komen Anda Berguna Buat Kami Sebagai Satu Wadah Pembuka Minda, Terima Kasih

Facebook Kami

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Mohon Untuk "Like" Facebook Minda Pengarang. Tq


Sokongan anda adalah sebagai pemangkin dan pemberi semangat kepada Admin untuk membuat posting isu-isu dan bahan ilmiah terbaru sebagai rujukan anda. sekian terima kasih.