Apa Niat Sebenar Kerajaan Menambah Polis

  Nampak gaya sekarang kerajaan kita menambah lagi bilangan polis. Alasan mereka, mengurangkan kadar jenayah di Malaysia. Kalau itu peranan dan niat sebenarnya Alhamdulillah. Tapi yang merisaukan aku, ada niat lain kerajaan korang skarang ni. Jangan-jangan dieorang nak tambahkan lagi undi pos. Kita bukan tak tau, undi pos rata-rata dimiliki BN. Entah betol ke tidak gaknya polis-polis ni duk undi dieorang bukannya kita tau. Pakatan Rakyat dah lama mintak dimansuhkan undi pos ni, dan biat beri polis dan tentera mengundi macam rakyat biasa. Bukannya susah sangat pun nak buat macamtu. Tapi kerajaan korang ni kecut perut. Tak berani buat macamtu. Mesti ade udang disebalik maggi.

Polis sekarang lebih banyak yang bertugas halang ceramah Anwar Ibrahim dari banteras jenayah. Mana tempat Anwar ceramah cuba korang tenguk, die punya ramai, puuhhhh.Nampak gayanya makin banyak la rumah kena pecah dek polis yang duk sibuk ke ceramah Anwar. Bukan main lagi takut si Najib dan kuncu-kuncunya. Kalau berani biar la Pakatan Rakyat berceramah, barulah demokrasi itu berjalan dengan telus.

UMNO/BN PENAKUUUUUUUUUUUUUUT HAK TUWEI


Related Post

Previous
Next Post »

Sila Komen Berkenaan Tajuk Ini, Komen Anda Berguna Buat Kami Sebagai Satu Wadah Pembuka Minda, Terima Kasih

Facebook Kami

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Mohon Untuk "Like" Facebook Minda Pengarang. Tq


Sokongan anda adalah sebagai pemangkin dan pemberi semangat kepada Admin untuk membuat posting isu-isu dan bahan ilmiah terbaru sebagai rujukan anda. sekian terima kasih.