Penterjemah HarakahDaily Buat Hal


merujuk dari berita harakahdaily : http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/14893-pemberontak-syria-tembak-jatuh-helikopter-tentera

Saya mewakili penyokong pas sgt kecewa dengan penterjemah  Mohamad Yahya, dari harakahdaily online yang menggelar Mujahidin2 Syiria sebagai Pemberomtak ... Tindakan beliau menampakkan seolah2 Harakahdaily juga sama seperti media2 kerajaan sekarang yang menggelar Mujahidin sebagai pemberontak, sedangkan Mujahidin Syria berjuang Fisabilillah menentang tentera Syiah yang zalim ... Saya memohon pihak Pas dan Harakah khususnya membuat semakan semula dan menasihati menulis2 dr Harakah agar berhati2 dalam penulisan, dan saya memohon pihak penulis  Mohamad Yahya, memperbetulkan penulisan beliau dan membuat permohonan terbuka. Jika tiada tindakan, kami bimbang perkara tersebut boleh menjadi isu yang boleh menjejaskan Harakahdaily dan parti keseluruhannya.

Mohon sebarkan kenyataan ini. dr blogger MindaPengarang.blogspot.com

Related Post

Previous
Next Post »

Sila Komen Berkenaan Tajuk Ini, Komen Anda Berguna Buat Kami Sebagai Satu Wadah Pembuka Minda, Terima Kasih

Facebook Kami

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Mohon Untuk "Like" Facebook Minda Pengarang. Tq


Sokongan anda adalah sebagai pemangkin dan pemberi semangat kepada Admin untuk membuat posting isu-isu dan bahan ilmiah terbaru sebagai rujukan anda. sekian terima kasih.