Gerakan Anti Syiah Malaysia


Assalamualaikum buat sahabat2 dan warga Maya dan FaceBook (MukaBuku)

Setelah penelitian dan pemantauan yang sy telah lakukan di dalam group antara 

"hujjah sunni dan syiah"

Saya telah mendapati bahayanya membiarkan syiah berthaqiyah dan berhujah di dalam gruop kerana terdapatnya unsur2 yang boleh menghasut dan memperdaya Ahlul Sunnah. Bimbang dengan keadaan warga FB yang tidak semuanya faham bab agama yang boleh mengakibatkan mudah terpedaya. Kelihatan juga gerakan2 syiah dengan sengaja menyebarkan doktrin dan fahaman mereka di dalam group "antara hujjah sunni dan syiah" seolah2 menggambarkan group berkenaan telah menjadi medan untuk syiah berdakwah.

Oleh yang demikian, 
Admin : "Gerakan Anti Syiah Malaysia" 

dengan ini membuat keputusan bahawa, tidak akan membenarkan percubaan gerakan syiah untuk berthaqiyah dan berhujah serta menyebarkan dakyah mereka. Jika terdapat percubaan dr pihak2 syiah membuat posting atau menghasut, Admin akan mengambil tindakan drastik samada membuang posting, remove user atau sebagainya bagi mengelakkan berlakunya kekeliruan di dalam group "Gerakan Anti Syiah Malaysia" .

Sehubungan dengan itu, Admin menyeru dan memohon kepada semua, Jika terdapatnya unsur2 Syiah .. mohon memaklumkan kepada admin untuk diambil tindakan. Kerjasama yang anda beri didahului ucapan terima kasih.

Sekian Harap Maklum 
Dr : Admin Gerakan Anti Syiah Malaysia

http://www.facebook.com/groups/GASMalaysia/

Related Post

Previous
Next Post »

Facebook Kami

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Mohon Untuk "Like" Facebook Minda Pengarang. Tq


Sokongan anda adalah sebagai pemangkin dan pemberi semangat kepada Admin untuk membuat posting isu-isu dan bahan ilmiah terbaru sebagai rujukan anda. sekian terima kasih.